Kennisatelier 5 Wethouder en leven in media, van reactief naar creatief!

Een kennisatelier met aandacht voor de wethouder in de media, als mediagenerator en als verbinder in de samenleving. O.a. aandacht voor het omgaan met het multimedia landschap, mediawijsheid, profileren, afspraak met de inwoner, kansen en bedreigingen. Maar bovenal, wat kun je zelf?

Wethouder Jocko Rensen vertelt in deze workshop meer over; hoe om te gaan met de media, hoe je zelf ook de media bent en wat zijn persoonlijke communicatieve benadering is. Met een achtergrond als communicatie adviseur is hij naast communicatief wethouder ook verantwoordelijk wethouder communicatie en voorlichting. Hij neemt ons mee op expeditie langs de dagelijkse praktijk en geeft een blik op de communicatietrends van vandaag en morgen, volgens communicatie professionals. Wat zijn de trends en wat kun je hiermee als wethouder, college of met de gemeentelijke communicatie? Een kennisatelier waar gepast gecommuniceerd zal worden.

Neem vooral je smartphone of tablet mee.

Spreker(s):  wethouder Jocko Rensen – gemeente Houten

Voorzitter: Gerrit de Jong – wethouder gemeente Goeree-Overflakkee - lid congrescommissie