Kennisatelier 2 Bedrijven staan op een wachtlijst. Succesvolle acquisitie: hoe kan dat toch?

Kennisatelier 2 Bedrijven staan op een wachtlijst. Succesvolle acquisitie: hoe kan dat toch?

Over acquisitie gesproken. Als er één regio is waar bedrijventerreinen nog als zoete broodjes over de toonbank gaan is het wel Rivierenland. Beter gezegd: Logistieke Hotspot Rivierenland. De uitgifte ligt boven schema. Kom daar maar eens om in Nederland. Dit resultaat is niet per ongeluk. Het is het resultaat van uitgekiende strategie en uitvoering. Goede visie, goede focus, goede marketing en goede organisatie. O ja, en vooral een goede samenwerking tussen de gemeenten. Een goed pakket bieden aan ondernemers. Uw gemeente en regio ook succesvol op de kaart zetten? Dan is deze workshop voor u een absolute must.

Waarom deze workshop volgen?

- Inzicht in vestigingsfactoren en keuzes die ondernemers maken.

- Concrete tips over op regionale schaal organiseren en daarbij optimaal profiteren van elkaars sterke kanten.

- Inzicht in hoe succesvolle acquisitie een impuls kan geven aan de regionale werkgelegenheid.

Sprekers: Monique Spijker & Maaike van der Ven. Monique Spijker is van Bedrijvenpark Medel en Maaike van der Ven is accountmanager bedrijven bij de gemeente Zaltbommel. Samen vormen zij het centrale duo van het Regionaal Acquisitie Platform Rivierenland
Begeleider: Han Looijen – wethouder gemeente Zaltbommel en voorzitter congrescommissie