Woensdag 18 april overhandiging eerste exemplaar van het Stijlenboek voor bestuurders aan minister Kajsa Ollongren

Op woensdag 18 april wordt het eerste exemplaar van het Stijlenboek voor bestuurders in Nieuwspoort overhandigd aan minister Kajsa Ollongren van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Dit Stijlenboek voor bestuurders, dat is geschreven op verzoek van de Wethoudersvereniging, is een modernisering van en vervolg op het in 1998 verschenen Stijlen van besturen. Het is geschreven door Gerard Schouw, Pieter Tops en Stavros Zouridis. In het boek beschrijven de auteurs herkenbare patronen in het gedrag van bestuurders. Tijdens deze bijeenkomst zal er naast de overhandiging van het boek verkend worden hoe inzicht in iemands bestuursstijl bij kan dragen aan het besturen in algemene zin.

Graag vernemen wij of u aanwezig kunt zijn bij deze bijeenkomst, zodat wij ook een exemplaar van het Stijlenboek voor u mee kunnen nemen. U kunt zich aanmelden via info@wethoudersvereniging.nl o.v.v. Stijlenboek 18/4.

Doelgroep: wethouders, burgemeesters, gedeputeerden, waterschapsbestuurders en Tweede Kamerleden

Locatie: Nieuwspoort, Lange Poten 10 te Den Haag

Datum: 18 april 2018
Tijd: 17.15-19.00 uur (ontvangst in restaurant Nieuwspoort)