Loopbaandag 30 mei a.s. te Amersfoort

30 mei organiseert de Wethoudersvereniging een landelijke loopbaandag in Amersfoort voor haar leden. Een loopbaandag voor wethouders en oud-wethouders met een uitgebreide informatiemarkt en interessante workshops door loopbaanbureaus. Schrijf je nu in.

In oktober 2017 organiseerde de Wethoudersvereniging vier loopbaandagen in Haarlem, Heerenveen, Epe en Eindhoven. Ruim 100 wethouders kwamen naar deze bijeenkomsten toe. Vanwege het succes van deze bijeenkomsten wordt op woensdag 30 mei 2018 van 10.00 tot 16.00 uur nog een loopbaandag georganiseerd. Naast de informatiemarkt van de verschillende loopbaanbureau‘s die wethouders begeleiden wordt er wederom een variëteit aan workshops georganiseerd, waarbij vaardigheden en competenties aan de orde komen. Ook dit keer zijn de Kamer van Koophandel (hoe start ik een eigen bedrijf?), de uitvoerende APPA-instanties (wat zijn mijn rechten en plichten als ik geen wethouder meer ben en wat betekent dat financieel?) en de coachingspool van de Wethoudersvereniging uitgenodigd. De belangrijkste boodschappen voor alle wethouders:
(1) begin tijdig met uw loopbaanoriëntatie en gebruik uw netwerk.
(2) u heeft zelf de keuze welk loopbaanbureau u gaat begeleiden.

Om deze stappen verder te ondersteunen komt de Wethoudersvereniging binnenkort met een handige gids op basis van de informatie van de eerdere loopbaandagen en ervaringsdeskundigheid.

De volgende workshops worden aangeboden:
• Van Ede en Partners: Er is leven na het wethouderschap
• LoopbaanNaPolitiek: Effectief netwerken
• Transitium: De arbeidskansen voor de ex-wethouder
• Zeelenberg: Wethouderscompetenties verzilveren op de arbeidsmarkt
• Gradus: Hoe maak je arbeidsmarktwaarde van je wethouderschap?
• POSG: "Je bent wat je doet". Weet hoe je waarden je keuzes beinvloeden
• GITP: Wethouder, wat zijn je werkervaring en kwaliteiten waard?
• Geerts en Partners:
Arbeidsmarktbenadering

Locatie: De Observant - Stadhuisplein 7 - 3811 LW Amersfoort
Tijd: 10.00 - 16.00 uur na afloop aansluitende borrel

Voor leden is deelname aan deze bijeenkomst kosteloos.
Niet leden dragen € 300 (excl. BTW)  bij in de kosten.

Klik hier om u aan te melden voor deze bijeenkomst>>