Inschrijving actualiteitencolleges geopend

Als landelijke beroepsvereniging voor wethouders probeert de Wethoudersvereniging het vak verder te professionaliseren. Dit doen wij onder andere door trainingen, masterclasses en opleidingen te organiseren. In navolging van het succes van de Woensdag Wethoudersdagen en de leergang Politiek Bestuurlijk Management op Post-HBO niveau, organiseert de Wethoudersvereniging nu een verdiepende reeks actualiteitencolleges.

In deze reeks colleges gaan wij met gerenommeerde instituten in op trends en ontwikkelingen in de omgeving de lokale bestuurder.

12 september: Informatie volgt.
3 oktober: Mark Bovens, Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid over Migratiediversiteit
12 december: Boudewijn Steur, Ministerie van BZK het actieprogramma lokale democratie
datum volgt

Alle colleges beginnen om 16.00 uur en eindigen rond 20.00 uur en zal worden voorzien in een lichte maaltijd.

Kosten:
Voor deelname aan deze reeks (5 bijeenkomsten) vragen wij van leden een bijdrage in de kosten van €450,- (exclusief BTW).
Voor deelname van losse modules vragen wij een bijdrage van €145,- (exclusief BTW).

Niet leden betalen voor de reeks van 5 bijeenkomsten €950,- (exclusief BTW) of voor losse modules €250,- (exclusief BTW).

Gemeente Nieuwegein

Inschrijven:
U kunt zich direct digitaal inschrijven via deze link.

Permanente Educatie:
Het doorlopen van de gehele reeks is goed voor 15 contacturen. Dit is gebaseerd op 3 effectieve contacturen per module. Uw deelname aan deze collegereeks wordt toegevoegd aan ons register voor Permanente Educatie.