In memoriam: Jay Bischoff

Op vrijdag 8 september 2017 heeft ons het droevige bericht bereikt dat onze gewaardeerde collega Jay Bischoff op 33 jarige leeftijd is overleden.

Eind 2016 leerden wij Jay kennen als een enthousiaste horecamedewerker in The Penthouse in Den Haag, alwaar wij tijdens een vergadermaaltijd het jaar afsloten. Wij werden gegrepen door zijn enthousiasme en energie waarmee hij zijn bespiegeling op de politiek en samenleving gaf.

Wij waren dusdanig onder de indruk dat wij hem een stageplaats bij de Wethoudersvereniging aanboden, die hij in het kader van zijn studie Bestuurskunde Overheidsmanagement aan de Haagse Hogeschool, goed kon gebruiken. Al snel na de jaarwisseling nam Jay een volwaardige plaats in het team in. Hier ondersteunde hij ons met grote gedrevenheid op marketing en communicatief vlak. Hij bleek ook een groot organisatietalent. Zo organiseerde hij grotendeels ons 12,5 jarig jubileumcongres in Madurodam in juni van dit jaar.

Wij hebben Jay leren kennen als een dienstbaar, gepassioneerd en bescheiden mens. Het stemt ons diep bedroefd een gewaardeerde collega, die zo vol in het leven stond, te moeten verliezen. Wij wensen alle nabestaanden en in het bijzonder zijn moeder Erica, broer en zus veel sterkte en kracht toe.

Het bestuur en het bureau van de Wethoudersvereniging.